mr`s cool

Okej, kommer inte nog blogga så mycket imorgon,fredag eller lördag men förhoppnings viss på söndag.
Har fullt upp allså, För Imorgon ska vi tjejer försdag ha en vanlig skoldag sen fara in till stan och köra lazerdom sen fara tillbaka till skolan och grilla och ha det mysigt, å ba se film och chilla och så klart ska vi såva över på skolan också så på fredag morgon kommer vi få vakna upp och städa i hopp våra saker fixa oss och sen ha en vanlig dag, för efter skolan ska jg följa med mig hem för sedan ska vi ner och mötta eve och clara för att käkka pizza och ha en tjej kväll och så ska vi sova över hos eve då. På lördag ska jag och mamma fara in till stan för att shoppa så sjukt mycket saker. Som jag behöver under sommarlovet, och till sommar avslutingen. För är tvungen att köppa en ny avslutings kläning igen för den jag senast beställa fanns tydligen inte så nu på lördag blir det att leta nå jävulust efter en kläning. Å sisst men inte minst söndag så ska jag göra hem-prov på no:n och också plugga till matte provet och städa mitt rum. Så kommer typ inte sova så mycket nu under helgen, men kommer ha skit roligt i alla fall. Så få se om jag kanske hinner kasta in ett snabbt inlägg nån dag. Isåna fall kommer det nog vara från min mobil.  KOmmer ha men min kamra så kommer nog lägga upp lite bilder på söndag eller måndag.
En drygt måndag gammal bil som jag tog med mobilen.
Som jag glömde att jag hade, så varsegod se på den fina solnedgången;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0