-

Hade en sjukt bra kväll igår, med jennifer, jessica, kalle & patrik. Började med att vi hade en läxon på morgoren sen hål sen resten av dagen "10:00 till 13:00" kulturdagen sen for jag jennifer & jessica till stan och gick runt där och liteade efter lite saker, efter det tog vi en buss tillbaka till hem och gick in på ica och köppte pizza och lite godsaker. För att ha till kvällen, vart hem och färga jennifer hår och äta middag efter det vart det att fixa om sig och vänta på att kalle skulle komma. När kalle kom så drog vi ner till kyrkan och väntade på patrik, när han kom gick vi till ån för att hade tänk att grilla men där var det fyllt med myrer så då gick till grusgroppen och var där och grillade ett tag och ba drog en chill, efter ett tag tröttnade vi och drog hem till kalle. Då vart det massa skit med att jag och jennifer först inte fick sova där för mina föräldrar, men sen fick vi det i alla fall. Så det slutade med att vi såg en bitt av en skräkfilm och sen gick vi alla och la oss. Jag vaknade vid halv 11 eller 11 och då satt jennifer vaken så då råkade vi väcka upp alla. Ja då låg vi alla och drog lite sen gick vi upp och åt frukost och gick ut i sloen ett tag och ba drog en chill. Ja men nu sitter vi alla hemma hos sig och vet ej vad dom gör men jaja. Ska dra och köpa en prisent åt theo nu harre!
" he upp bilder ikväll"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0