New Perspectiv

Skolan idag har väl varit som alla andra skoldagr från utom att jag anmällde mig i en bild tävling, kan berätta mer om det i ett annat inlägg. Men som sista läxon hade vi idrott och då fick vi faktist sluta ungefär en kvart tidigare. Det var faktist ganska tråkit för det var faktist ganska roligt på idrotten idag, från utom att jag inte kunde taemot en bol änns. Så det var typ det ända negativa på idrotten. Men Sanna följde med mig hem idag efter skolan, så då fixade vi oss lite och sen gick vi ut och tog lite bilder. Det var väldigt trevligt, efter det så gick vi in och värmed oss och åt middag. Så for Sanna ungefär nyss hem för att hon skulle färga hennes mammas hår. Så nu sitter jag här och myser med mitt täcke och ska snart plugga på So-prov som vi har imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0