Need You Now

Sitter nu hemma hos sannas pappa och har nyss sett klart footloose sjukt bra film, på nåt viss på miner den om att jag måste få växa upp och alla måste sluta behandla mig som mig när jag var 10år gammal och ett lite bråk med min kompis var som att värden gick under, men jag är inte den lilla flicka längre. Visst är jag sissta barnet och jag vet att jag inte är vuxen än och inte på ett bra tag till men tills jag är vuxen så måste jag  bara få ha roligt och göra misstag för trotts allt det är i tonåren man ska göra misstag och ta med dom misstagen in i fram tiden och bli bättre på saker, för det är nu i den här ålden man ska bli kär i fel kille, va fjortis emo gangster punkare och allt annat för det är trotts allt nu lite tar sin fart och ska börja gå framåt och gör allt gallet man kan hitta på tills man får sinna egan ungar och vill skyda dom tills man äntligen fattar att man måste släppa taget, för jag förstår att det kan vara svårt och allt men ni föräldrar måste göra det för om ni inte kan vara pålitliga på oss hur ska vi lära oss att kunna vara det på er och resten av värden. Jag är sissta baraet kvar hemma själv min två brocher har flyttat och då kan jag förstå att det kan vara extra svårt att låta mig gå men jag måste få bli fri och göra min misstag och ta med dom när jag få mina barn och bara hoppas att jag klarar av det lika bra som ni har gjort med mig, men nu måste ni börja lossa upp linan på mig och börja släppa mig fri så jag kan lära mig något innan jag själv står där med mina barn.
Let me go!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0