LOVE NEVRE FAILS

Love never fails, allså man kunde ju hoppas att det var så men det är inte det. Inte änns på nära hål.
Men över till mig dag idag dag allså. Skit så mkt dag det vart i föra meningen. Idag har jag äntligen fått börja praoa, skit rolig faktist. Fast dock så hade jag inte så mkt att göra men det var ändå roligt, att bara få se och ta upp lite knep om naglar och lite sånt. Ps var och praoa på Nail Skin Care, allså där jag tog hål i naveln. Men över till det andra, jag började kl 10 och slutade kl 14:00 och hade lunch kl 12 i typ en timma så jobbade typ bara tre timmar. Sen var jag ute på stan och väntade på moa, och medans jag väntade på henne träffade jag anders, moa och nån anna jag inte mins namnet på:] Sorry. Ja sen har jag äntligen fått träffa moa s som jag inte har träffat på typ tre vecor så det var roligt. Men ungfär så har min dag sett ut. Men nu ska jag städa mit garderobb som ser t som ett helvete i sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0