i`m back bitches

Ja nu har jag bestämt att ta tag i bloggen och börja blogga igen, och lyckas den här gången också. Men det var typ det just det jag skulle skriva om när det gäller bloggandet.

Men imorgon börjar prao veckan, allså Måndag - Fredag, fast jag ska bara praoa på torsdag och fredag resten av dagarna ska jag vara på skolan och ta igen arbete som jag inte har hunnit. Så det är typ ändå bra att jag får dom tre dagarna på mig att arbeta med sånt som jag inte har hunnit göra klart och allt. Så det är typ det som händer imorgon.
Men  håller på att städa/ränsa ut mitt rum så jag kan fara på indiska och lite andra affärer och köppa kudrar och filat och göra mitt rum mer mysssit;) Än det är just nu, är typ alldeles stelt och mörkt i mitt rum just nu.. Så det kommer bli najs när jag är klar med att få mitt rum mer myssit. Men nu ska jag åter gå till att städa så ni få ha en under bar dag så länge!
bjuder på en gammal b kvala bild tagen på min dator

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0