Hold your head up high

Tänkte slänga in ett inlägg innan jag torkar mitt hår och smörjer in mitt ansikte och ta en kopp varm chocklad och sen går och lägger mig, för nu är jag väldigt trött av mig. Ja vidare till resten av mig dag.. Det började bra men så längre dagen gick så vart det bara sämre och smäre, först var jag hungrig, trött, kände mig låg men var inte det och mitt privet liv "kärlek" är åt den sämre sidan där också. Så det gör inte precis det hela så mycket bättre. Sen efter den jobbiga dagen i skolan så var det att fara hem i en timma för att sen fara till vårdcentrelen för att ta en spruta för livmoders canser. Alla i 8an skulle ta den idag eller ja alla tjejer. Så nu är jag lite öm där också, så ja ganska många små saker som har blivit stort. Så nu ska jag göra mig klar och sen sova en lång och härlig natt.
Bild från i måndags tror jag;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0