ta tag på nytt

Okej, fick en fråga idag va min vän Evelina varför jag inte uppdaterar längre på bloggen. Ja ni kan nog redan gissa ut svaret, jag har inte haft någon orka eller lust för sissta bitten av skolan så har jag fått göra lite omprov och veta att jag ska kugga i några ämnen. Så det var inte så enkelt att höra. Vissta jag låsas som jag inte bryr mig om jag failar på ett prov eller flera. Men det gör jag visste, eller vem gör inte egentligen!? Men nu till nian ska jag värkligen försöka att skärpa mig och få hörge betyg och få bättre i dom jag har kugat i. Så då blir det nya tag.
Men nu ska jag fortsätta blogga och hålla på med bloggen tills den 2012-06-15, för då far jag,Evelina och Clara iväg till strombäck på Konfamationen. Så då är jag också borta i drygt tre veckor. Men jag kan ju små blogga lite från min mobil när jag är där borta och sen när jag kommer hem där ifrån får jag ladda upp lite finna bilder därifrån. Så från med nu ska jag blogga tills jag far till konfan. Ska försöka göra 1-3 inlägg på bloggen pär dag nu. Så önska mig lycka till att hålla uppe bloggen till fonfa.
" Ungefär en månad gammal bild på mig"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0