Konfa i strömbäck

Ja hade just skrivit klart exakt ett sånt här inlägg, men ja då ska blogg.se uppgraera sig och göra om allt.. Så det inlägget vart inte sparat, det kändes ju värt.. Men om ungefär 12timmar och 20minuter ska eve komma upp hit och så ska vi fara till Strömbäck. Om jag ska vara ärlig så har jag haft lite olika känslor för att konfa mig. Inte det att jag inte tror jag kommer har roligt och få massa nya vänner. Mer för att måste höra på gud och allt, för det tycker jag faktist är bra lång tråkigt. Men alla säger att det bruka vara så roligt så jag får väl stå ut med att sitta och lyssna om gud varje dag, och sen är det ju ett plus att man brukar få presenter. Jaja kommer inte blogga till den 8:juli för det är då jag kommer tillbaka, och det är då jag får börja träffa alla mina älskade vänner igen. Men få se om jag gör nåt inlägg från mobiln, i sån fall kommer det nog vara väligt kort. Ska ju ta med karam så lär inte lindrit med bilder allså. Ska försöka gå och lägga mig kanska tidigt ikväll för jag ska typ kliva upp kl9 imorgon för att hinna duscha fixa mig och kolla igenom väskerna för att värkligen se att allt är med och att jag inte har glömt nångonting. Kommer nog slänga in 1-2 inlägg imorgon innan jag far också. Harre!

En bild från igår, när vi hade spelat bränboll. Det vart grymt varmt allså.. :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0