Jag och mina löften

Jag skrev ju att jag skulle blogga 1-3 gånger pär dag nu tills jag far till konfan, och jag bröt det dagen efter. Men tänkte att jag kunde skriva lite kort nu vad jag har gjort dom dagarna jag inte har bloggat.
Fredag: Då var det en helt vanlig fredag på skolan, efter skolan for jag hem och lyssnade på musik,duschade och fikade. Sen kom mamma hem och började göra pizza, det satt väldigt bra i magen. Fick sitta och vänta på mamma ett tag innan hon kunde sjusa mig till bobyn, så resten av den kvällen var jag med Patrik. Vi drog bara en chill fram för tv:en och vid halv elva kom mamma och hämtade mig och när jag kom hem så somnade jag nästan direkt.

Lördag: Tog en sov morgon och sov ungefär till lunch tiden, sen åt jag lite lunch och for in till stan och mötte Moa, sen gick jag och Johanna på stan ett tag och då fick jag med mig lite saker jag ska ha i konfan. Resten va den dagen så villade jag bara.

Idag: Och idag har jag ba ätit lunch och just duchat. Så nu ska jag torka håret och sedan sätta igång med att städa och packa till Konfan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0