we move just like the moon and sun.

Idag hade vi konfaträff, i rådhuspaken. Det var väldigt roligt att träffa alla igen, så vi bestämde oss för att träffas nu på onsdag & torsdag igen. Men tillbaka till träffen, vi satt i parken och år massor av kakkor och läsk. Sen körde vi också lite lekar. Haha mäniskorna som var i parken måste ha tyckt att vi var galna. Men sedan vi halv fem komma pappa och hämtade mig, sen dess har jag hållt på att fixa till i min garderob och tvättat och packa upp och in i min graderob. Så imorgon blir det att städa resten av rumet. Även så ska mormor, eve & råger komma imorgon ha äta middag och säga grattis till min konfmation typ. Men på dagen kanske det blir att fara för bi stan igen och snabb shoppa lite saker eller gå på bio med pappa & anton. Ja men få se hur dagen blir.
Bild från konfan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0