The day I learn to fly, I’m never coming down.

Har typ nyss ätit middag, och fick ta emot en prisent från eve &råger, fick 300kr. Så dom pengrarna kommer typ gå till en keps jag vill ha. Ska typ köppa den imorgon, ska ju till stan imorgon och typ klippa mitt hår och köppa lite saker och antagligen blir det att köppa en keps då också. Var idag också på stan och köppte ett par mjukis schort och ett svart linne från hm.  Ja men nu ska jag gå ner för snart är det efterrätt och sen ikväll blir det typ bio med pappa & anton eller blir det med mamma. 
Får gå in och kolla på moyo, och kolla om jag hittar nån snygg keps där. 
Ska typ även ha en till konfaträff imorgon! Längtar fett mycket!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0