konfmations dagen

Idag tog vi konmationen, allså konfmations dagen.
Ja det har varit väldigt mycket folk här, mamma,pappa,jonathan,anton, theo, helene, matilda,moa, emelie johanna, nils, lena, pär och sussan. Alla dom där har varit hemma hos mig och firat mig/min konfamation. Var väldigt vi åt god matt och tog lite foton och pratade och umgicks. Men efter maten och tårtan så satte jag,moa, emelie och johanna oss framför tv och såg nån batman film. Bara för jag var/är så grymt sliten. Kan ladda upp fler bilder från lägret imorgon, när jag har kommit hem. För om 40minuter så ska jag och mamma fara till ica maxi för att sedan åka vidare till strömbäck och lämna av mig där. För att ha en sissta kväll med konfa gänget. Innan konfan är helt och hållet slut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det heter konfirmation:)

2012-07-08 @ 21:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0