fuck yeah

Här är lite bilder sen jag var med Emelie, har inte orkat blogga så mycket dom senaste dagarna. Men ska försöka ändra på det nu, och så sks jag börja kanske börja göra videoinlägg igen. Men vi få se hur det blir, men den saken. 
Idag var jag i alla fall i stugan med pappa och var och målade, väldigt lång tråkit. Men ändå bra för då kanske jag får lite pengar. åller liksom spara till ett objektiv till kamran. Så lär ju behöva alla pengar jag kan få liksom. Men nu ska jag rensa ut mitt rum på saer jag inte behöver, och skruva upp volymen på musiken och ba ha en chill kväll. Få se om jag kanske kollar om någon är hem och vill hitta på något senare ikväll. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0