the house is burned to ashes

Hur har min helg varit, jo typ så här. I fredags efter skolan for jag till stan för att träffa Moa, ja vad hände då jo vi var på donken och träffade lite folk där och åt lite gran. Sen vart det vara ute och yra lite i afärerna. Sen vart det frasses och sitta där och prata om en sak eller flera ^^ Å på lördag skulle jag ha varit med moa också men efter hon hade farit på träning, så när jag skulle fara ditt så var hon ute och då så okrkade jag inte fara ditt längre. På av lite olika saker. Så jag städade mitt rum istället och sen efter middagen for jag till emelie och var med henne ett tag tills pappa kom och hämtade mig. Så ja det var min lördag på ett ungeräf. På söndagen for jag, emelie och pappa till slalombaken och åkte slaslom till halv fyra på efter middagen, fett najs och roligt allså. Fast det var väldigt blåsigt och kallt specielt för emelie, stakare. Så ja det var på ett ungerfär min helg. Å nu idag var det typ tråkit och åt helvete med lite saker.. så får hoppas det blir en bättre dag imorgon, trotts allt vi har skriskor på idrotten!:D Fett najs allså. Heheh e typ skit taggad. Men nu ska jag mublera om och sen se på lite tv och gå och lägga mig. Så ses imorgon!
dålig mobil bild och allt men, jaja det här är i alla fall min outfit idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0