"inget dör oskuld, livet knullar oss alla"

Idag var första skola dagen efter jullovet, ja alla var typ ass flum och pratiga av sig. så ja läxonernar gick typ ändå fort, men vart typ fett drygt ändå. Att sitta still i en bänk och typ ba lyssna på varända läxon var jävligt drygt allså. Så ja vad mer jo fick vete att vi ska ha matte, no och so prov snart också. Känns ba ja för jävligt drygt allså. Men men, få ju plugga som fasiken för att minst få godkännt i dom ämnen, ska ju försöka höja mina betyg den här terminen ju. Så få bli en lite "nörd" i år. Jaja sånt får man väl ta om man vill komma in på det man vill gå i gymnasiet ju. Så ja får ju gör bra ifrån mig så förhoppnings viss kommer jag in på det jag vill komma in på.
Så ja vad mer ha hänt idag, jo ha varit is kallt i hela skolan så jag ha typ frysit på varända läxon, så det ha inte varit så kul, när man ändå är lite små förkyld. Så det var ju inte så kul ju. Men ja det var i alla fall kul att träffa tjejerna igen. Efter inte ha typ träffat dom på ett bra tag. Så det e typ det som har varit bäst med idag i alla fall.Men nu ska jag äta någonting och sen ta en varm dusch. Så ja har typ inge mer att säga just nu. Så ha en under bra kväll.
En mycket fin bild från i 7an, ja ibland har folk bra fantasi allså!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0