Igår kväll

Ja igår var jag först med emelie och ba såg på en jätte bra film, sen for vi och åt pizza. Jätte gött allså, då efter vi hade ätit klar kom isak ditt och gjorde oss sälskap. Så då satt vi där ett tag och pratade om allt och lite mer. Ja vad hände sen jo vi gick hem till emelie och fortstae prata ett tag, sen kom amanda och amanda ditt också. Men då gick vi till hartan och satt där ett och ja ba drog en chill för att sen gå hem till emelie igen för att se nån skräk film. Den var faktist skitbra! Men tuvär minns jag inte vad den heter.. Ja ja nu ska jag he på musik och börja städa mitt rum för det ser förjävligt ut, tyo kläderöverallt och ja allt ser åt helvete ut ba. Så ja ni får ha en underbar söndag, medans jag städar bort min söndag...
En mkt fin bild från i sommras när jag och fanny skulle inviga mitt nya tält.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0