Hanna sandström - självbiografi

Sitter och lyssnar på musik medans jag jobbar med en svenska uppgift, allså självbiografi. Det är ganska jobbit men ändå kul att skriva om sig själv och sin bakgrud. Men alla delar av min bakgrund är inte lika roliga som andra delar. Så känns ändå lite jobbit att behöva tänka tbx till det. Men men det är ju bakgrunde och inte i nu:ett så det e ju bra i alla fall. Håller också på att läsa igenom paprerna om min "familj" i korea. så ja det tar ju ändå fram bra delar att göra den här uppgiften. Men nu ska jag fort sätta med att arbeta så harre!♥
En fin fin bild! Haha, fanny minns du?

Kommentarer
Postat av: fanny

haha klart jag gör ♥

2012-01-19 @ 22:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0