bajs vad ska man skriva här!?

Ja så här har min dag varit i alla fall, först vakt väkt av min mamma sen åt jag frukost å fixade mig sen pluggade jag till so provet nu på tisdag. Åt lunch sen och sen for jag, mamma och pappa in till stömpilen och var där och kollde på en ny tv på elgiganten och tog en fika och sen shoppade jag lite saker. Vi gick också till Ica maxi och snabb handlade lite. Sen for vi till antons ex lägenhet och hjälpte han städa ut det sissta ut från den. Sen for vi hem igen för att fixa oss lite fort, sen efter det for vi tbx till stan och åt på kina resturang, som anton bjöd på för att vi hade hjälpt han att städa hans lägenhet. Så nu sitter jag här och lyssnar på musik och äte en apelsin, gött gött!;) Så har min dag sett ut. Hur har eran sett ut då?
Den här skjortan köppte jag
Och lite annt för ansiktet och för naglarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0