YOU'RE JUST ANOTHER ONE OF MY MISTAKES

98 saker du inte visste om mig:
1. Fullständigt namn? - Hanna Maria Sandström
2. Exakt ålder? - 14, 2 månader, 9dagar
3. Vart bor du? - Umeå
4. Bor tillsammans med? - mamma, pappa bror 
5. Husdjur? - en kanin 
6. Färg på ditt hus? - gult med gröna dörar och rött tak, och ja nog vet jag att dom färgerna inte passa tsm. men det är min föräldrar som bestämer färgen på huset..
7. När är du född? - 12 December 1997
8. Klass? - 8D
9. Vilket år tar du studenten? - 2016
10. Något jobb? - näpp
11. När ska du sova ikväll? - när jag är trött

13. Duschat idag? - ja
14. Kramat någon idag? - jaja,
15. Pussat någon idag? - nej
16. Vad har du ätit? -  Semla, du vet ju Fettisdag!;)
17. Dagens klädsel? - vit tröja och svarta jense
18. Dagens saknade? -  Sängen.. haha:(
19. Dagens sötnos? - du
20. Dagens roligaste? - Oskar b
21. Har du många vänner? - nja, men dom är äkta
23. Vem kramade du senast? - min mamma faktist
24. Hur många vill du ha sex med? - the whole world, what else?
25. Hur många har varit otrogna med dig? - inga, vad jag vet
27. Har du pojk-/flickvän? - nej, fy så skönt att vara singel '' do what ever you want ''
28. Vem pratade du med i telefon senast? - minns inte
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - jennifer, och orkar inte skriva vad hon skrev

FAVORIT:
31. Film? -law abiding citizen 
32. Låt? - aah, kan inte välja bara 1
33. Mat? - tacos for life
34. Dryck? - coca cola!♥
7. Stad? - NEWYORK. ska dit. punkt.
38. Land? - sydkorea
39. Ämne i skolan? - vet inte, har typ inget.
40. År? - 2012 ska bli mitt år, ska leva. våga ta risker. vara med mina fina vänner, osv

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? - dig bby
42. Personen du kysste? - han är inte värd att tas upp
43. Gången du spydde? - flera år sedan
44. Gången du grät? - igår
45. Pizzan du åt? - ömh, kommer inte ihåg haha..
46. Gången du var i göteborg? - Never been there.
48. Gången du var full? - fin flicka
49. Gången du var hög? - fin flicka
50. Personen som såg dig gråta? - typ hela jävla skolan.


ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - Svart & vitt.. haha
52. Hund eller katt? -hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - beror på humör
54. Tv-spel eller datorspel? - spela roll, sak samma typ
55. Singel eller upptagen? - både &
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - vad tror du själv?
58. Ragga eller bli uppraggad? - bli uppraggad.
59. Big brother eller paradise hotel? - PH
60. Svart hår eller blont? - svart
61. Blåa ögon eller bruna? - bruna
62. Choklad eller lakrits? - Choklad.. och laktits.. haha
63. Göteborg eller stockholm? - stockholm för fan
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - höger
65. Coca cola eller fanta? - coca cola
66. Pizza eller kebab? - spela roll
67. Randigt eller prickigt? - Randigt
68. Älska eller älskas? - båda två
69. Leva eller dö? - _-



ANTAL:
70. Personer du älskar? - finns många
71. Personer du hatar? - några stycken
74. Glassar du ätit på en dag? - många haha..
75. Gånger du gråtit på ett dygn? - 9timmar tsm typ.
76. Gånger du haft minnesluckor? - skulle inte komma ihåg om jag hade haft det
77. Piercingar har du? - 1 i naveln

78. Personer du saknar just nu? - 3
79. Gånger ditt hjärta brustit? - too many times


VEM:
80. Vill du kyssa nu? - åååh dig, kom
81. Ska du träffa imorgon? - klassen osv
82. Sjöng du senast för? - mig själv
83. Hade du senast en konversation med? - Mamma.
84. Spelade du tv-spel med senast? - minns inte.
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - vad väntar du på?
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - ingen.
87. Förtjänar att dö? - ^
89. Vill du sova brevid inatt? -  han.

VAD:

90. Gör dig glad? - Mina vänner, familj.. pengar.. haha. kärlek.
91. Gör dig ledsen? -  lögner,besvikelser ni fattar
92. Vad vill du helst göra nu? - träffa emelie
93. Önskar du att du slapp göra? - ha ett brustet hjärta
94. Vill du ha nu? - tränna
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - hm, ingenaning.. pengar?
96. Längtar du till? - just nu?? sportlov.
97. Tycker du om dina betyg? - bra för att vara mig.
98. Är det bästa som har hänt dig? - Mina vänner, min familj och han.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0