get it

Japp orkar inte berätta så mkt om igår så istället får ni lässa på http://tittaemeliesblogg.blogg.se/ blogg.
bilde från emelies blogg och från i lördags
Men ja vad finns det att berätta om idag, jo har varit på sjukhuset och skulle kolla upp min diaabetes, och det slutade att jag grinade och hade panik. Kul allså, fast nja... Så egentligen har jag mått skir hela dagen, för först hade jag jätte ont i huvudet och fryste jättw mkt. Sen efter jag hade varit på sjukhuset kändes som att jag bara skulle bryta ihop typ. Roligt liv på en skala allså.. Ja det var lite snapt om idag och hur jag mår. ps, jag vet att det här vart jätte förvirat men men, orkar inte skriva och förklara allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0