Aj, får man ligga ner och skrika av smärta.


Hitta en gammal bild på mig och Dennis när vi var små, visst är han söt!


Inte nog med att jag har jätte mkt att göra, jag ska också ha ont i min kropp av att inte ha gjort nåt specielt från utom att gått och sovit typ. Roligt liv allså, fast nja. Känns ju så där, har jätte ont i högra ryggen/höften.. :S Vet inte heller vad jag har gjort, för jag fick det ba typ för en timme sen och jag hade inte gjort nåting då. Ja ja skit samma, ska plugga nu eller ska göra klart en no:uppgift, man ska skriva om en sjukdom och då valde jag Diabetes typ 1, för det har jag ändå så då är det bara chill ju, och jätte enkelt. Sen blir det att tränna lite och sen ta en dusch och sen blir det typ att ta hand om mig själv och göra mig extra fin och fräch. Så ja så ser min kväll ut i alla fall. Hoppas ni har en toppen dag/ kväll!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0