sjukt sliten

Tänkte göra ett snappt blogg inlägg igår när jag kom hem men det blev inte av för att jag hade apsolut inte nån ork eller lust. Vart helt himmla slut efter ha sprungit upp och ner för tappan i paradisbadet. Så det vart bara att typ äta ett äpple och sms lite med lite folk för att sedan sova. Så istället gör jag ett inlägg nu, om går dagen lite snapt. Det började med att jag och Sanna klev upp kl 8:00 och var uppe och tittade när tåget och allt gick ditt sen åt vi nåt snappt och sen satt vi och väntade en stund på hennes pappa för han skulle sjusa oss till tågstationen. Så tåg resan tog ungefär 20min, så när vi kom fram var jag och Sanna helt döda typ för vi hade typ inte sovit nånting den natten. Så när vi äntligen börja bada så vart vi mer pigga, och ja det slutade med ungefär att vi bade med nårga fransk män ett tag. Sen var vi tvungen att kliva upp och göra oss klara för att seda halv springa till tåget. Så då for vi tillnaka till Nordmaling där vi vart hämtade av Sannas Mamma och Stefan. Påväg hem så stande vi för att köppa korv åt mig och Sanna. Så så jag kom jag hem och typ gick och la mig.
Ny tagen bild " Ganska sliten tjej"

Idag var typ som vilken måndag som helst, från utom att jag var dubelt så sliten och trött, och sen så stande jag kvar på skola för att hålla på med en bild, för jag är med i en bild tävling. Ja som jag har sakt ska jag berätta mer om den tävningen nån annan gång. Men nu tänker jag ta en snabb duscha och sen typ sova måste sova är så sjukt trött känner jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0