Grattis brodern min!

Känner mig ovanligt sliten från den här vecakn, otroligt nog. För vi har inte haft någon läxa allså, och på både Onsdag och Torsdag har bara varit slödagar på skolan och idag fick vi hål istället för No. Ändå har jag varit helt slut körd efter varje dag på skolan, men det har nyss varit Påsk Lov så det kan ju vara efter det. Annars är det så kallade "Tonåringen" i mig som är trött.
Men idag kom jag hem och fickade lite, sen vart det att lyssna på musik ett tag och ba villa. Efter det drog jag mig ner till duschen och duchade innan alla skulle komma hit. Allså en av mina store brocher fyller år idag, 27år allså. Så Grattis igen Jonathan, hoppas du har en bra dag! Men kvällen började med att Jonatahn, Helene och Theo kom hit och efter ett tag komm även Anton och Matilda, ja och då vart det bara att sätta sig ner någon stans och se på när Jonatahn öppnade sina presenter och efter det så satta vi oss i köket och år Middag "tacos" och till efterrätt Jonathans födelsedags tårta mumms! Dock vart jag väldigt mät och fick lite ont i magen, men nu har det gått över som är bra. Ja vad mer hände ikväll ju vi alla satte oss med Theo och såg star wars. Det var på ett ungefär vad som hände ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0