god morgon

God Morgon!
Jo vaknade eller vart väkt för ungefär två timmar sen va theo (min brochas son) för då ville han att jag skulle vakna och äta frukost. Så då gick jag upp efter att tag och åt frukost och sen gick jag och duschade och nu ja nu är det snart lunch och efter lunchen ska vi typ fara till Anton och matilda (min andra brocha och hans flickvän) och hälsa på och se deras lägenhet. Så blir ska bli trevligt. Det är typ det som kommer hända idag, men nu ska jag ta med smiken ner och se på ten ninja turtles med Theo för han vågar inte se det själv, lilla sötnosen allså.
En gammal bild på Theo när han var ungefär bara några månader tror jag.

Kommentarer
Postat av: helene

så söt! saknar han :)

2012-04-15 @ 13:45:52
URL: http://admin.nextinfashion.se/helenes
Postat av: Ellen

Hej! Fin blogg. Lust att följas via bloglovin?;)

Skriv tillbaka vet ja!:D

2012-04-16 @ 14:55:54
URL: http://ellenlo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0