I`m broken..

Känner att jag inte har någon vilja längre, mina föräldra lyssnar inte på mig.
Jag står i ett hörn och skriker och skriker till allt blir bara vit och jag försvinner in i diman.
Varöfr kan dom alldig tro på mig när det gäler något sånt här, vill dom att jag ska gå runt och lida isället för att dom klandrar sig hela tiden och säger att allt är bra när det egentligen är tvärt om. Kan jag inte bara få en sak jag vill ha av allt jag önskar mig för en gångs skull. Isället för att ni her för era öron och låsas som inget jag har sak eller berättat har hänt. Hur fan ska jag kunna prat med er som ni vill egentilgen, när jag inte änns kan säga saninge utan att ni låsas som ni alrig har hört vad jag har sakt. Varöf ska jag låsa mer, att jag gillar kliva upp varändra dag och se er i ögonen och dra på ett lende. När igentligen jag vill bara bort här ifrån?!.. Ingeting fungerar längre allt har bara brustit, finns snart ingenting som är helt i mitt liv längre, snart är bara allt i små spilror.. Å jag bara stänger bort allt.. Hur ska jag kunna prata med er när ni inte vill lyssna?!...

lendet är bara fejk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0