Du somnade förevigt

Nu gäller det att orka mer, samla mera mod 
Måste klara mig igenom livet, kämpa emot 
Du valde vägen upp till himelen och blev fri 
Du blev saknad av världen, det vill jag också bli 
Du var en människa som ville alla gott 
Men det var ingen som förstod, jag önskar dom förstått 
Dom borde gett dig kärlek istället för hat 
För nu är du borta vännen, kommer aldrig tillbaks

[Ref.] 
Nu finns de bara minnen kvar, för du försvann 
Jag försökte finnas där, ge en hjälpande hand 
Men inget hjälpte till, din önskan blev sann 
Du somnade förevigt, och jag saknar dig ibland




Nå jävla gräns får det fan var nu..
Ni har aldrig fattat och kommer aldrig fatta, ni tar eran vilja för mina känsler..
Vet ej om jag orkar så mycket mer, nu finns det bara viss personer som är där och stöttar rästen har aldrig varit där eller har aldrig brytt sig igentligen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0