Diabetesläger 2011

Igår kom jag hem från diabteslägret, det var sjukt kul att vara där och träffa underbara personer!:) Tex: Emelie, Gandolf, Jesper, Dani och Simon. Saknar er skit mycket om den tiden som var med er. Vi måste fan träffas igen, snart! :) Vi badade typ varje dag, å var ute och hade roligt och var inne och hade roligt ;) Jaja ni vet ju vad vi gjorde. Å orkar inte berätta i ditalj vad vi har gjort. Så ni får bara läsa det lilla jag skiver. Varit på ica, badat, pratat, sovit lite, ätit mat och lite till. Men här är lite bilder jag har lånat av Emelie. Men bilder i färg är Emelies och dom i svart och vitt är mina.

Kommentarer
Postat av: emeliedanielsson.

Åh, saknar det redan:(<3

2011-09-14 @ 08:05:44
URL: http://emeliebettans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0