Vart jag mig i världen vänder

Vart en jävligt dryg morgon idag, först hade pumpen krånglat hela natten och sen när vi for till sjukhuset och skulle ta bort mina stygn i mina ben så gick det bara primma från utom att jag hade jätte ont i mitt huvud. Sen när stygnen var borta så fick jag jätte ont i huvudet och började kallsvättas och mådde jätte dåligt. Så jag fick lov att ta ett blodsoker, och då låg jag på 23. 3 och då fick jag ta två strek till insulin. Sen började jag må lite bätter, men hur som helst fick vi minst vara kvar på sjukhuset minns i två eller en och en halv timma mer än vi skulle egentligen. Så det var ganska drygt. Men när jag kom tbx till skolan så hade vi idrott och sen hål i en timma sen hade vi no " Kemi" och sen på sv såg vi en film i stället för att jobba. Fett Najs !;) Sen var skola dagen slut. Så var bara tre läxoner för mig idag. Annars skulle jag vara i skolan från kl 08:00 till 15:00 men i dag vart det tack vara jag var på sjukhuset längre så vart det bara från kl 11:00 till 15:00. Så ändå en härligt dag efter jag hade fått till mitt blodsocker. Ja det var typ allt om min dag:P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0