min krop


Min kropp..

Om jag säger så här jag är inte nöjd med min krop. Okej några skulle säga hål käften eller med kolla på mig. För det gör folk när jag säger det. Men det är inte många som är nöjd med sin krop, OKEJ!?  Jag tycker att jag har för stor under krop en över dela en av krop och det tycker jag, jag tycker jag har för stor rumpa och lår för mig. För trotts allt jag är rätt liten i längen, och sen har jag inga höfter typ och så vidare. Men Jag försöker allt vara nöjd med min krop. Hur illa jag än seer ut eller tvärt om ja ni fattar. Men jag försöker vänja mig med den kropen jag har, jag försöker i alla fall och det vill jag också att ni ska försöka börja gilla era kroppar ni har. För trotts allt den krop man har ska man ändå vara nöjd över. Ja jag vet att jag går runt och klagar okcså på min kropp men jag har faktist dragir ner på det. Så nu försöker jag bara börja nöja mig med den kropp jag har. :)
Så ni kan också försöka börja gilla era kroppoar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0