Lite om ingentligen

Ja nu ska jag berätta lite snapt om min vecka.
Måndag: Skola, och sen läxer och sen somna till att gråta...
Tisdag: SKOLA & LÄXOR
Onsdag: Skola och sen var jag med eve och fanny tror jag ialla fall om det inte var igår. XD Jaja jag minns i alla fall inte vilken dag av onsdag eller torsdag. XD Men jag tror det var onsdag så vi säger det:P
Torsdag: SKOLA! ;( och sen LÄXER..
Fredag: Skola fast slutade extra tidigt idag, slutade liksom halv tolv NAJS !;) Sen for jag och dani hem till mig och åt lunch= billys panpizza:D Och sen har var bara sett film.



" Saknar allt gammalt.."

Så känns fett konstigt varför jag ska vara så sliten efter den här veckan.. ^^ Hmm konstigt och den har ändå två mer dagar innan det är en ny vecka igen... Men ja nu ska jag nog duscha, känner mig väldigt ofräch mitt hår är skit smutsis. Hatar värkligen det för nu blir mitt hår skit smutsit på bara en halv dag typ. Känns fett drygt i alla fall. Så ni få ta hand om er tills jag är tbx.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0