Idag

Idag var typ varit som inte vem som helst till Tisdag allså, Idag skulle vi ha brandövning, Det sög ju för vi hade musik då. Så vårar lärare skojade och sa när vi kom att vi hade brunint upp för vi hade ju haft musik i musik salen när alarmet gick. Ganska fail, hade typ taggat att slippa lite läxon. Men istället si fick vi ha en vanlig tisdag på skolan. Fast sissta läxonen vet jag inte vad som hände för jag fick skit ont i mitt högrareben, det var skit knas för varje gång jag andades tungt så gjorde det skit ont i mitt revben. Det var ganska äkligt allså, att bara få så ont tvärt. Jaja nu har det gått över i alla fall. Som tur är i alla fall.
I kväll är det i alla fall Konfa träff för första gång, då ska vi få se vilka det är i konfagruppen och vilcka som ska vara ledarna. Ska blit fett Najs, så alla som ska gå på Strömbäck kan ju sms mig!;)
Ha en skit bra kväll i alla fall. Det ska jag i alla fall ha.
En sjukt saknad person♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0