I hate myself

Jag vet att jag har gjort värdens största misstag, ja nog vet jag det. Jag kommer få ångra mig resten va mitt liv. Så istället för att säga till mig om och om igen att jag har gjort värdens största misstag. Så kan du inte bara hålla om mig och säga allr kommer bli bra igen?!. Jag vill ha dig här brövid mig just nu, men när jag tittar om kring så är du så långt bort ifrån mig så det inte änns finns på kartan längre. Jag har inte bara svikit oss/dig jag har svikit mig själv okså. Jag kommer älska dig in till döden. Jag äntligen riktigt fattat vad jag älskar dig riktigt betyder. För jag älskar dig värkligen. För du var den som drev mitt liv fram och fångade mig om jag ramlade på vägen. För du är faktist min förstakärlek. Jag vet att jag var dum så jag gjorde, jag skulle aldrig ha brutit av banden så där jag skulle fortsätta kämpa för vår kärlek. Okej! Vet inte hur jag tänckte, för du är en så sjukt fin person och ändå gjorde jag som jag gjorde. Du ska bara fatta hur mycket jag ångrar mig. Men nu är det bara för mig att sluta kämmpa för våran kärlek, för du vill ändå inte ha tillbaka mig. Men det kan jag okså förstå!
Så det här blir mitt förväl till dig.
I ♥ U
Du kommer alltid finnas i mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0