Dag 6, 7, 8, 9, 10

dag 1 – en bild på mig + 10 fakta om mig.dag
2 – en person jag vill träffa just nu.dag
3 – innehållet i min väska.dag
4 – mina mål/drömmar/önskningar.dag
5 – en låt som får mig att gråta.dag
6 – typ av killar jag faller för.dag
7 – vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.dag
8 – en dålig vana jag önskar att jag inte hade.dag
9 – bildpå mig och min bästa vän.dag
10 – en bild på mig idag och vad jag hade på mig.dag
11 – någonting jag oroar mig för.dag
12 – en bild på ett ställe jag vart på.dag
13 – en bild på mig själv för ett år sen.dag
14 – någonting jag ångrar.dag
16 – en person jag vill byta liv med för en dag – och varför.dag
17 – vad jag åt idag.dag
18 – en bild på det jag köpte senast.dag
19 – min favorit film.dag
20 – en bild på mig med en annan hårfärg än den jag har nu.dag
21 – min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.dag
22 - någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.dag
23 – mitt favoritprogram och varför.dag
24 – min favorithögtid




6- Snäll, rolig omtänksam, ska kunna vara med mig och mina vänner utan att det ska bli konstig stäming och bara helt och hållet ta mig för den jag är. Men kan gärna vara snygg också :)
7- Het in det på mitt konto och sen dra och shoppa lite kläder och ett par ny skor jag har sätt och köpt lite saker till mitt rum och sen hade jag sparat resten ;)
8- Att vara latt..
9-
jag och emily men så har vi även

jag och moa, fast dock hadde jag ingen blid på oss bara på våra skor :P

10- Orkar inte XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0