Dag 4 och 5

dag 1 – en bild på mig + 10 fakta om mig.dag
2 – en person jag vill träffa just nu.dag
3 – innehållet i min väska.dag
4 – mina mål/drömmar/önskningar.dag
5 – en låt som får mig att gråta.dag
6 – typ av killar jag faller för.dag
7 – vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.dag
8 – en dålig vana jag önskar att jag inte hade.dag
9 – bildpå mig och min bästa vän.dag
10 – en bild på mig idag och vad jag hade på mig.dag
11 – någonting jag oroar mig för.dag
12 – en bild på ett ställe jag vart på.dag
13 – en bild på mig själv för ett år sen.dag
14 – någonting jag ångrar.dag
16 – en person jag vill byta liv med för en dag – och varför.dag
17 – vad jag åt idag.dag
18 – en bild på det jag köpte senast.dag
19 – min favorit film.dag
20 – en bild på mig med en annan hårfärg än den jag har nu.dag
21 – min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.dag
22 - någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.dag
23 – mitt favoritprogram och varför.dag
24 – min favorithögtid

4 – mina mål/drömmar/önskningar.dag
5 – en låt som får mig att gråta.dag


4- Att mitt liv ska bli bra igen.
5-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0