Allt är gammalt, vill ha nytt!

Det känns ju skir bra allså, eller nja. Har typ inga kläder" känns det som i alla fall" och jag har inga pengar tills nästa månad då får jag 1050kr så då blir det väl att shoppa jävel. Men till des är jag typ luss pank;( Så jag får vänta med att köppa kläderna och smukerna jag vill ha, det suger ju men jaja sånt är livet.
Är föresten inte klar med min design till bloggen än, ska ta lite bilder och små fiksa lite till inan jag är nöjd, i allla fall. Så ja får göra det nån gång den här veckan. Men till des får bloggen se ut som den gör.

Jaja nu tänckte jag i alla fall börja göra såna där länkbyten, så om nån vill byta lite och vissa upp sin blogg här och så. Jaja vet inte hur jag ska förklara men ja ni fattar nog. Ni har nog säkert sätt eller gjort det nån gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0