varför titta tillbaka, när det inte finns nåt att gå tillbaka till

Mår skit just idag, har typ ingen röst kvar längre. Så jag kan knappt prata och så är det farsdag och då ska hela famlijen komma hit och jag känner bara nä fy fan. Jag orkar inte sitta och försöka vara social, hostar som en galning och känns som att jag ska spy för att jag hostar för mycket. så allt är ju så underbara, fast nä.. Å imorgon är det skola igen och då kommmer det inte blir nå bättre häller, för jag kommer inte kunna prata lika mer svenska redovisningen  kommer gå åt helvete. Så ja den här dagen vill jag bara läga mig bak mig och få gå och sova och vakna upp till en kanske lite bättre dag!?.. Men det får man ju okså se om det blir nån bättre dag imorgon, bara om min röst kan komma tbx snart så jag kan prata som en vanlig mäniska igen. Det måste bli bättre imorgon!..
sa saningen, men skit i dom orden. För det kommer ändå aldrig hända..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0