Ta Vara På Den Du Alltid Håller Dig Kär

Kom nyss hem från skolan, pappa kom och hämtade mig. För mamma tycker att det inte är bra att jag går ute och andas kall luft osv.. Jaja det var en vanlig Torsdag på skolan samma läxoner allså lika tråkiga, skulle redovisa svenskan idag. Men kan ju säga så här började hosta jätte mycket och min rösta vart skit konstig. Så jag fick lov att sluta och ska göra det imorgon istället.. Vill bara bli av med det, hatar värkliga att redovisa, saker för klassen är sjukt pinsamt. För jag glömmer alltid bort vad jag ska säga och osv.. Så vill bara ha det över stökat så jag sliper börja oroa mig. Men vad finns det mer att berätta egentligen?.. Jo imorgon ska jag vara med Eve och Jennifer så det blir najs som fan. Å på lördag blir det att fara in till stan och vara med emelie och sen också träffa en lite kompis till mig som kommer hit till Umeå på lördagen. Så ja det är typ det jag ska göra i helgen. Ja från utom att städa mitt rum och städa min garderob också.  Men vad ska ni göra i helgen?! :) Kommentera gäran och berätta.

 

Den här personen ska jag träffa, ni kan ju försöka gissa vem det är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0