Sjunga nja!?

Har funderat ganska länge nu, på att göra en video när jag sjunge. Så jag äntligen kan få slut på att folk säger att jag är bra på att sjunga. Men jag vet redan att jag inte är bra på att sjunga så ja är ganska less på att höra folk säga det. Visst jag gillar att sjunga men bara för det behöver det inte betyda att jag är bra på det. Så funderar på att göra en videp när jag sjunger så ni får höra själv och äntligen se att jag inte är nå bra. Men har inte riktigt bestämt mig än, men vi få se i såna fall. Men jag vet och höra att jag inte är bra på att sjuga, så jag fattar att vissa säger att jag är bra på att sjunga för att vara snäll men snälla bara säg saningen egentligen. Men liksom bara för jag inte är bra behöver det inte betyda att jag täncker sluta med det, för jag gillar att sjunga. Å den här gånge tänker jag inte sluta tack vare någon annan. Den här gången täncker jag sjunga tills jag inte vill sjunga längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0