RUBRIK

Ja har ingen anning vad jag ska skriva som rubrik just nu, så ja det blir en ganska tråkit än. Men jag vet att jag inte har bloggat på ett tag och nu tyker jag att jag ska ta tag idet och försöka göra minns två till tre inlägg på där. För efter den här vecka har vi nog inte så mycket prov och läxer som vi har och haft hittils. Så jag har bara inte haft nån årk till att lägga ner min energi på att blogga. För hoppningt viss så kan jag hålla det den här gången. Om det inte blir för mycket med livet och skola å ja ni vet ju själv hur det är ibland. Men nu ska jag sluta blogga för idag och istället öva lite mer på so:provet vi har imorgon.Harre!:)

" Här är en bild på pepparkakshuset jag gjorde. Inte så finnt men det står i alla fall upp;) "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0