I`LL BE OKAY

Är det det ni vill höra eller!?..
Men nu ska jag säga sanningen, NEJ jag är inte över han än. Jag älskar han fortfarande, å han kommer alltid vara en stor bit av mitt liv. Visst det är mitt fel och jag kommer få dras med det resten av mitt liv, jag vet det. Men snälla på minna mig om att jag gjorde värdens största miss tag! För det vet jag redan tussen gånger om.. Jag kan alltid säga att jag är över han, men det är inte sanningen.. "I will always love you"
Som han sa om man är skapta för varandra kommer man det bli ni två igen. Så nu får man bara hoppas på att vi var skapade för varandra.
Är det det ni vill höra eller!?..
Men nu ska jag säga sanningen, NEJ jag är inte över han än. Jag älskar han fortfarande, å han kommer alltid vara en stor bit av mitt liv. Visst det är mitt fel och jag kommer få dras med det resten av mitt liv, jag vet det. Men snälla på minna mig om att jag gjorde värdens största miss tag! För det vet jag redan tussen gånger om.. Jag kan alltid säga att jag är över han, men det är inte sanningen.. "I will always love you"
Som han sa om man är skapta för varandra kommer man det bli ni två igen. Så nu får man bara hoppas på att vi var skapade för varandra.

Kommentarer
Postat av: AmandaHarde

sv; No way in hell! Man ska vara stark! puss

2011-11-29 @ 13:25:29
URL: http://amandaharde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0