Hur bra får man vara egentligen

Allså just nu känner jag min rikting duktig allså, imorgon har vi bad på Idrotten och det känns inte nå taggande alls allså. Men nu har jag fått väldigt ont i halsen, känns ju skit bra allså fast naja. Tänker i alla fall vara med på irdotten så jag blir klar med att bada så jag sliper göra det någon annan gång. USCH till att bada på idrotten! :s Men toppen på allt så måste jag plugga till om provet i no:n och städa mitt rum okså ikväll. Å just nu känner jag bara USCH till allt som man måste göra från utom att andas och ligga i sängen och bara titta på min dator ruta. Känner mig fett slö efter försja skoldagen efter Höst lovet. Jaja men det får man faktist vara tycker jag, i alla fall :blush: Men tänker göra dom sakerna i alla fall och sen en skön dusch och sen bara gå och lägga sig och hoppas att jag har fått mindre ont i halsen imorgon.
Min outfit idag:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0