Dålig uppdatering

har inte bloggat så mycket dom senaste dagarna, om jag ska vara ärlig så minns jag inte änns vad jag har gjort så. Ja kan inte fatta varför jag inte har upp daterat för jag kan ju knapast ha gjort så mycket specielt om man inte minns. Frö annars hade jag ju kommit ihåg vad jag har gjort.
Men här kommer lite samanfatning vad som har hänt under höst lovet!;)
Jag eller emelie har tagit tre hål till i mian öron, jag har varti med emelie, shoppat, haft kul, filmkväll, chillat, tjejkväll med eve clara å jessica och så osv. Låte inte som så mycket men har varit jävligt mycket i värkligeheten!

en gammal bild på mig på valborg i svart hår" 2010"
HAHA känns som skit länge sen typ :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0