vad då att du inte är värd något

Ska ta mig bort från dena värd och in till en ny.

Är less på när jag ha ens så klade kompisar stå och snaka skit om en, när man väl hör alting dom säger. Men dom fattar inte att man sitter och hör varäda jävla ord. Sånna kompisar kan man inte kalla kompisar. För du vet ändå att just dom " kompisarn" kommer att svika dig om och om igen. Så varför slösa din tid på dom. Jo jag vet det är inte lätt att ba byta kompisar ba så där. Men ska man istället bli sviken om och om igen ?!...
Så FUCK OF!..


Idag ha jag bara legat fram för datorn och villat och tagit hand om lite så saker i alla fall.
Men ska inte träna ikväll, så få se om jag kanske kan hitta på något annat!?..

Kommentarer
Postat av: Anonym

det heter fuck off, men...

2011-06-07 @ 16:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0