lite kort om mig..

Jag heter "Kim" Hanna maria Sandström. Jag antar att jag e än väldigt glad tjej, med het tämprament. Så jag kan va glad och flumig och sur och elak. Mitt liv går upp och ner hela tiden, så det e så jag okså förändras  när allt e bra då e jag glad och pigg och när allt suger se e jag arg och trött.
Mina favorit färger skiftar okså som mitt tämprament, jag e rädd för låga höjder och tål inte små kryp heller. Hatar okså mörker och att vara själv och att känna sig själv, gillar inte häller skäkfilmer..   Älskar musik så går nästan alltid runt med ett par hörlurar över mina öran och lyssnar på musik. Så musik e okså en del av mitt liv!♥
Jag kommer från sydkorea, men bor här i sverige med mina adoptiföräldra. Som jag tycker lika mycket om som min riktiga mamma i korea.  Jag vet inte jätte mycket om min familj i sydkorea. Men vet till räkligt för att veta att jag har en mamma där som bryr sig om mig, och det ver därför hon valde att adoptera bort mig. Men min pappa från sydkore vet jag inte mycket om men det lilla jag vet om han. Gör inte pricis att jag vill träfan han, jag vet  inte änns om han vet att jag änns finns liksom. Men när jag blir 17år tänker jag fara och leta rätt på min mamma i sydkorea i alla fall ! :)





Alla kallar mig kort, men visst jag e kort. Men liksom vad då jag föddes så här. Så ba tyck om det!.
Jag är 152 cm lång men vill bli 153 för så lång var min mamma i alla fall.
Ha inga riktiga mål i min framtid, från utom att hitta min mamma. Är inte så bra i skolan men blir bättre och bättre i alla fall. Säger alla mina lärare i alla fall. Men ska för söka att satasa lite mer på skolan än jag ha gjort dom senaste åren. Så få se om det går bra nu när jag börjar 8an efter sommaren. Måste bli mycket bättre på att prata inför folk i alla fall när det gäller skolan, för varje gång jag ska prat inför klassen så känns det som att jag ska dö..
Tumblr_lmr04g1imj1qza7yjo1_500_large
vänner/pojkvän Båda två !♥ :)
godis/chips godis
Msn/facebook facebook 
tv/dator dator
Sommar/vinte SOMMAR !♥ ;)
PS Jag har dyslexi så klagga inte på att jsg stavar fel elr någontling!

DYSLEXI= specifika läs och skrivsvårigheter
Så ni som har suttit och klaga på att jag stavar fel, gå och läs någons anans blogg då om ni stör er så hårt på att jag stavra fel. För det kommer jag fan göra resten av mitt liv!.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0