Inga tårar på min kind

God Morgon ! :D
Michaela for hem typ för ett tag sen, eller rättare sakt för drygt två timmar sen. Igår skulle vi fara på tivoli men det va typ stängt, så istället så gick vi och köppte godis och mat på frasses, Och sat ba där och pratade. Sen kom mamma och hämtade oss. Så vi ha typ ba sutit och sett ugly betty. Tills hon for hem nu idag XD Men idag ska jag på fotbolls träning, ha inte tränat på en hel vecka. Men känns som mer än en vecka !?? :S Jaja men det ska väl gå bra, hoppas jag i alla fall. Men hinner ju ba tränna den här veckan, sen blir italien nu på Söndag. Så ska ba tränna nu idag och sen på onsdag och kansek hinner spela nån match, sen på söndag nån gång far vi i väg. Så då kommer jag typ inte kunna blogga på en hel vecka. Om inte man kan låna nån dator där borta!?? ^^ Anars blir det typ plågsamt att inte prata med nån kommpisar på en hel vecka eller min johan. Få se om jag kan lössa det.

SKOLAVSLUTINGEN !
Arvid

FANNY OCH JAG SOM TÄLTAR !



Sate upp tältet aldeles själv, ganska stålt ! ;)
Hehe banny gillar mitt tält ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0