grattis Helene

Ett stort Grattis till Helene, som fyller 19år nu ! ;)
Helene :)

Jonathan, Helene och kanske theo ska komma hit kl 17 och äta middag med oss för helene fyller år idag. Så det ska väl bli roligt/ trevligt eller ?! ^^ Men efter det har jag min sista fotbolls träning eller match innan jag far till italien, eller när jag kommer hem ska det vara en fotbolls cup men kommer typ hem samma dag så kommer inte kunna fara och vara med på den cupen :( Men men kan inte gör något åt det ju.
På fredag är det ju midsommar, då ska johanna och johan komma hit. Så ska vi typ äta middag och lite sånt. Utan alla dryga vuxna, för dom ska till stugan och vara där och fira midsommaren. Så det ska typ bli najs !!!? ;)


Kommentarer
Postat av: Fanny

JAG DÅ?:(

2011-06-22 @ 21:11:15
Postat av: helene

åh, tack så mkt! detta har jag aldrig sett :)

2011-10-09 @ 00:39:23
URL: http://admin.nextinfashion.se/helenes

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0