fick G på omprovet, hehe jag klarade det ! ;D

Ja när jag vaknade imorse så va allt så jävla sekt, typ allt gick jätte sekit specielt klockan ! ^^ Typ ganska konstligt, men men tog typ 40 min för att sminka klart mig å fiksa håret och välja kläder.. Typ seket som fan. Sen for jag för bi fanny och hämtade ( cykel ) henne så vi kom typ fram till skolan 20 i 8 chillllll. Sen hade vi skolans val och då gjorde jag mitt om prov i no, och jag fick G så nu har jag äntligen klartat det ! ;D Sen hade vi typ ba redovisning på sv och eng å såg film på språkvalet, så hela dagen ha ba varit chilll som fan! Sen på lunchen drog jag och moa på ica och köppte lite god saker, GÖTTT GÖTTTT. Sen hade vi ba musik å sv och på sv skulle vi redovis en bok som vi ska ha läst och jag redovisade expert på att rodna en väldigt bra bok i alla fall. Det klarade jag okså, man skulle redosvia i 5 min och redovisade i 6,30 min så det va typ bra ?! ^^ Men sen när jag kom hem från skolan hade mamma bakat bullar så jag fick god fika. Haha sen drog vi till ica och köppte lite saker för jag skulle baka muffins. Så det är typ det som har hänt idag XD

bjuder på den, vart typ början av 7an. Typ klass resa i början till tavelsjö ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0