What Are Words

What are words



Ha ändå inte gjort så mycket under den här sommar lovet, men ha inte orkat göra så mycket häller. Men det ha varit ett härligt sommar lov okså, fats dett är inte över än ju. Det är typ 3 och en halv vecka kvar innan vi börjar, för jag tror att det var den 22 Augusti vi börjar skolan igen.
Vill shoppa nya kläder, men har inga pengar. Så måste väta tills första Augusti, men det är ju inte så länge ditt men jag vill ha lite nya klädder känner jag. Måste ha lite nytt ju lite då och då ju;)  Så det ska bli najs med lite nytt snart.
Men nu ska jag bara fiksa till lite med bloggen ännu lite till, Sen ska typ Fanny ringa mig:)
Så ni få ha en härlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0