städat

Ha typ bara städat mitt rum hela tiden tills nu nästan, väldigt drygt i alla fall.. Resten av kvällen tänker jag bara kanske rediskera min blogg lite elr så sätter jag mig ner och her på en bra film elr nånting sånt;) Imorgon kommer johan hit, blir tuvär sista gången jag ser han på typ en och en halv vecka. För att han ska till gottland med sin familj, och tydligen ska dom fara på tisdag när jag okså skulle va med han. Men så tydligen ska dom inte fara på onsdag som det va sakt isället på tisdag. ;( Det suger ju för mig!. Men få börja blogga mer allså.
Nu ska jag fan restan av sommaren blogga minns två inlägg pär dag, Om inte jag är borta elr något likande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0